Okynnes-petande del II

Välkommen tillbaka till utmärkelsen Månadens Petare - din skampåle i Syberspakk!

Denna gång heter vår lycklige vinnare så mycket som Kashan. Kashan bor i kalifornien men kommer gud vet var någonstans i från. Han är 27 år gammal och har bara  bilder på sig själv i sina fotoalbum. (Alltid på nya ställen i Europa. Oh-how-kosmopolitisk-jag-är).

Till min stora förvåning har han dessutom bara individer från mellanöstern bland sina vänner, och då menar jag uteslutande, blott, allena, enbart, enkom, endast männsikor från Saudiarabien, Pakistan, Irak, Iran.... Vilket, såklart, inte utgör något problem i sig, men min försiktiga fråga var helt enkelt: Vart kommer jag, råttblont hår, blå ögon, kan knappt peka ut Irak på en karta, in i bilden...?

Detta mysterium hann puzzle my (uppenbarligen springbreak-uttråkade) mind i ungefär två dagar innan jag fattade det: På min käcka men ack så mystiska Fejjan-profilbild bär jag ju , häpp, palestinasjal.

Allt som allt har vår hjälte inte bara förtjänat titeln månadens petare utan också tagit hela aktiviteten till ytterligare en ny, ännu tröttare, nivå: Smygpetande med en politisk agenda.

Grattis Kashan!

                                                                            

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vännen, du vet väl att du kan ta bort Poke-funktionen? Som sagt, kan ju bli lite tröttsamt efter ett tag. Men jag roas verkligen av dina inlägg :) Kram

2008-04-02 @ 16:52:13
URL: http://veronicaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0